Положення про гарантів освітніх програм
Положення про академічну мобільність
Система забезпечення академічної доброчесності
Ментальне здоров'я
Цілі навчання: набуття здатності продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми стоматології, застосовувати методологію наукової та педагогічної діяльності, а також проводити власне наукове дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення.
Теоретичний зміст предметної області: поняття принципи, концепції, що стосуються органів і тканин щелепної-лицевої ділянки людини та його впливу на організм людини у цілому.
Методи, методики та технології: сучасні методи, теоретичних, епідеміологічних, експериментальних та клінічних досліджень у сфері стоматологіі; методи діагностики, лікування та профілактики в стоматологіі; методи моделювання, соціально-психологічні, експертних оцінок, статистичної обробки результатів досліджень та аналізу даних; цифрові технології; методи та технології управління науковими проєктами; методи науковопедагогічної діяльності у вищий освіті.
Інструменти та обладнання: сучасне обладнання та програмне забезпечення, що відповідають новітнім міжнародним практикам у галузі стоматології і медицини
· Цілі навчання: Здобуття знань, навичок та вмінь, необхідних і достатніх для виконання оригінального наукового дослідження, яке забезпечує отримання нових фактів, що розширюють сферу знань та спрямовані на розв’язання комплексних проблем науки й практичної медицини
· Теоретичний зміст предметної області: Підготовка докторів філософії формує третій цикл вищої освіти та є провідним інструментом у розвитку «суспільства знань». Підготовка базується на вивченні етики й методології наукового дослідження, принципів доказової медицини; оволодінні сучасними методами наукового дослідження в медицині та суміжних спеціальностях відповідно до напряму наукового проєкту; включає поглиблене вивчення спеціальності за напрямом наукового дослідження; розвиток мовних компетентностей та комунікаційних навичок; засвоєння технології презентації результатів наукового дослідження та інших компетентностей, які є необхідними для виконання оригінального наукового дослідження, впровадження наукових результатів у медицину та інші сектори суспільства. Підготовка докторів філософії є базисом для наступної професійної діяльності та є важливою для самореалізації й подальшого кар’єрного росту.
· Методи, методики та технології: Освітня підготовка докторів філософії ґрунтується на використанні комплексу методів навчання: лекцій, семінарів, журнальних (дискусійних) клубів, тренінгів, практик (педагогічних, клінічних, лабораторних, статистичних) відповідно до специфіки виконуваного наукового проєкту. Оптимальним є широке використання інтерактивних методів навчання, спрямованих на стимуляцію аналітичних та креативних здібностей, спроможність генерувати ідеї, формулювати висновки та створювати концепції, розробляти наукові проєкти, спрямовані на отримання нових знань у сфері медицини, поліпшення діагностики, лікування та профілактики захворювань людини, підтримання здоров’я населення.
·Інструменти та обладнання (об’єкти/предмети, пристрої та прилади, які здобувач вищої освіти вчиться застосовувати й використовувати): Здобувач ступеня доктора філософії повинен володіти методами дослідження та обладнанням, що застосовуються у сфері медицини для діагностики, лікування та профілактики захворювань людини згідно з його фахом, а також необхідними для виконання наукового дослідження та роботи за темою дисертації.